poniedziałek, 26 maja 2014

Mama


 Kwiaty dla wszystkim Mam, zwłaszcza mojej, najlepszej na całym świecie. 

"Bóg nie mógł być wszędzie, dlatego stworzył matki."


 Mama 

"Najtrudniejszy zawód świata.
 Jestem mamą.
 To sprawia,że jestem zarówno budzikiem, kucharką , sprzątaczką,kelnerką, lekarzem,nianią, pielęgniarką, stróżem, fotografem, doradcą , organizatorką przyjęć, studentką, osobistym asystentem, księgową,pocieszycielką, nigdy nie mam urlopu, wolnych dni. Pracuję dzień i noc. Jestem na dyżurze całą dobę do końca mojego życia. Dzięki temu wiem, że nie istnieje bardziej odpowiedzialne i satysfakcjonujące zajęcie niż wychowanie własnego dziecka na dobrego człowieka."

sentencje znalazłam w internecie

7 komentarzy:

  1. wszystkiego naj,naj z okazji naszego święta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dołączam się do życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis - pozdrawiam serdecznie i dołączam się do życzeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko to co napisałaś to święta prawda, więc kochajmy je puki jeszcze są...a my bierzmy z nich przykład...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak jest jak napisałaś. Jestem mamą dla 3 dzieci i dokładnie tak to czuję jak Ty.
    Pozdrawiam majowo i zapraszam do mnie na Candy.
    Jola z "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  6. ..a ja jestem babcią -to najmilszy zawód. Życzę i Tobie dotrwania tego czasu....

    OdpowiedzUsuń