czwartek, 21 kwietnia 2011

Koronkowe jajka i stokrotki w obiektywie



Nie będzie jajeczek decu w tym roku, nie ma co się rozwodzić dlaczego, nie mam wiele miejsca w małym mieszkanku, nie mam ogródka, wszystko razem spowodowało to że zamieniłam nie na tak. W wazie posadziłam stokrotki białoróżowe ,to moja namiastka ogródka, jednocześnie zastępuje bukiet na stole, nikt tej dekoracji nie będzie przestawiał i to jest plus. W piętnaście minut powstały jajeczka; styropianowe jajka udekorowałam koronką, perełkami i pasmanterią, wbiłam drucik w jajko i w ziemię wokół stokrotek, jest więc akcent wielkanocny. Takim to sposobem wybrnęłam z trudnej sytuacji obracając wszystko na pozytywną stronę.











Znalazłam parę chwil aby przetestować nowy obiektyw Miśka i pobawiliśmy się zdjęciami stokrotek i starych jajeczek decu..












13 komentarzy:

  1. Mam słabość do tych stokrotek, a jajeczka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuje u ciebie swieta..jaja bardzo pomyslowe a te nizej sliczne , pozdrawiam swiatecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stokrotki takie niby nic,a jakie śliczne.Jajo super.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne stokrotki i urocze jajeczka :*
    zapraszam czasem do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu życzę Tobie i rodzinie Radosnego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocza, wiosenna i delikatna dekoracja !
    Może kolejne święta zaowocują podwójną ilością ja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajeczka jak zawsze urzekajace !!!!
    Zycze i Tobie i Twojej Rodzince Najpiekniejszych Swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super!
    Ja dzisiaj kończyłam remoncik w kuchni, który trwał nie zależnie ode mnie, od stycznia. Finał obejmował moje pierwsze decu. Jajka (styropianowe) malowałam w ramach rekonwalescencji po zmaganiach wielkanocnych. Nie wiem jeszcze co z nich powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasmin Królowo haftu, Wesołego Alleluja i buziak świąteczny od różanego...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaj przepięknie malowanych
    Świąt słonecznie roześmianych
    W poniedziałek dużo wody
    Zdrowia, szczęścia oraz zgody
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i radosnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne koroneczki-jajeczki.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne dekoracje. A te ostatnie zdjęcia są naprawdę cudne.

    OdpowiedzUsuń