środa, 15 grudnia 2010

Mikołajowe bombki



Dzisiaj ukończyłam Mikołajowe bombki, duże bo 15-tki, dla koleżanek z pracy, same wybierały motywy z serwetek, ja je tylko wykonałam, dobrałam tło itp.






Tak jak wszyscy, mniemam , trwam w gorączce kończenia prac związanych z Bożym Narodzeniem, tak jak wszyscy trwam w gorączce wielkich porządków w domu, więc wpadam na blog jak po ogień, staram się też być na bieżąco z waszymi wpisami na blogach, czasami jeszcze śpię , nie licząc że ciągle dyżuruję. Ale dyżury okraszone są małymi przyjemnościami, pacjenci przygotowują na terapii zajęciowej dekoracje świąteczne. W tym roku z namiętnością wręcz chorobliwą wykonują choinki z makaronu, nawet jedną otrzymałam z okazji Mikołajek, dyskusyjne jest czy one mi się podobają, nie bardzo jestem za kapiącą złotem choinką, ale to dar serca więc stoi sobie ona na jednej z półek. Ubrane są już choinki, szopka, jeszcze tylko stroiki dorobią i na oddziale będzie pięknie.
Ja czuję się coraz lepiej, to znaczy duch mój już nie mógł znieść bałaganu i kotów fruwających w każdym kącie, jak się bombkuje to się nie sprząta, prawda? Moja dusza piszczała już, dusiła się na widok bałaganu dookoła, ale coś za coś. Albo bombki albo sprzątanie. Teraz dom zaczyna błyszczeć powoli i ja od razu odzyskuję równowagę. Okropna to wada, ale jak kto jest spod znaku Panny to wie o czym piszę, nie umiem się skupić na robótkach jak dookoła panuje chaos.

Chciałabym wam coś podarować, ale nie mam co. Więc będzie kilka obrazków z Mikołajami, może przydadzą się do wydruku na wasze prace, niech panie się częstują.







15 komentarzy:

  1. bombeczki przepięknie wykonane! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki!! Kochana jesteś z tymi Mikołajami, właśnie szukałam czegoś, aby dziecku na podusię wydrukować, zobaczymy czy się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne bombki!!! Zazdroszcze takich zdolności. Wiele bym dała aby samej taka zrobic, ale nie wiem jak i pewnie bym sobie nie poradziła:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu pięknie, bajecznie powiedziałabym...
    Wiem też jak to jest, gdy się bombkuje, pracuje i pada na nos ze zmęczenia ... moje porządki świąteczne niestety jeszcze "w lesie"

    OdpowiedzUsuń
  5. O moich porzadkach nie wspomne.moja rodzinka codziennie sie zastanawia co bedzie na obiad.Kolejna bombka czy cos na talerzu.Jak na razie staraja sie byc wyrozumiali.Ja jednak juz czuje ze czas najwyzszy zakonczyc sezon bombkowy.Wracajac jednak do tematu Twoje bombki sa przepiekne.Takie wypelnione cale motywami to jest to.Wiem ile trzeba sie nagimnastykowac aby przykleic duzy motyw.Chyle czola nad taka mozolna praca.Pozdrawiam i czekam na jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny bombki i po raz kolejny w 100%ach trafiające w moje gusta. Ta tematykaa mikolajowa, dzieciaczkowa, śniegowa...całośc taka bajeczna.
    Eh...jak zwykle wracam po raz 5ty chyba do oglądania tego postu, bo na zachwycać się nie mogę.
    Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam do sprzatania 3 domy i już wysiadam. Same cudowności u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasminku.....bombki..... brak mi slow!! Piekno w najczystszej postaci!
    JAsminku.. Zycze Tobie i Twojej Rodzince NAJMAGICZNIEJSZYCH Swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie odbiłam się od pięknych bombek Twojej siostry i wylądowałam u Ciebie. Jaśminku - cudowne, dopracowane na każdym milimetrze i pełne kolejnych świątecznych historii - one aktywizują moją wyobraźnię! Zdolna babka i już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne bombki. Dopieszczone, wychuchane... przepiękne, a przede wszystkim prawdziwie świąteczne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne bombki, marza mi sie takie kiedys :)

    Serdecznie zapraszam do The Bunny Attic

    Bloga pelnego Znalezisk w stylu English-Country, Vintage and Shabby Chic



    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki wspaniałe !!!
    Naprawdę piękne motywy się na nich znalazły !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasmin Twoje prace decu zawsze bardzo mi się podobały, brakuje mi nawet słów by napisać moje wrażenie po obejrzeniu tych bombek! Są poprostu perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaśminku cudne te Twoje bombeczki! Dopieszczone jak wszystko co spod Twoich czarodziejskich rąk wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne, piekne bombki, chcialoby sie miec takie na choince :) pozwolisz ze skorzystam z twoich obrazkow do wydruku, pozdrawiam eda (mia_cara)

    OdpowiedzUsuń