niedziela, 26 września 2010

Pani jezior



Ostatnimi czasy zabawiam się we fryzjera, dodaję igiełką uczesanie wróżki. Włosy w realu bardziej w fiolet wpadają ale nie wiem czemu ten kolor jest bardzo ciężki do sfotografowania, zawsze na moich zdjęciach wpada w niebieski. Pozostała do wyszycia twarz a miejsca pozostawione to hafcik z koralikami, to będzie na deser.

Dziękuję za komentarze osobom które to czynią, jest mi z tego tytułu bardzo miło i wtedy wiem że ktoś do mnie zagląda.
Pozdrawiam jesiennie.

14 komentarzy:

  1. Fajny haft,ciekawe gdzie będą koraliki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektu końcowego. Jak na razie zapowiada się bardzo ciekawie. Ładny hafcik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne :), wzory Nimue fascynują mnie od długiego czasu, ale jak narazie to nie odwaze sie wyszywać na lnie.
    Pozdrawiam i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podziwiam Twoja wytrwalosc no i "jastrzebi wzrok", ja to bym chyba juz calkiem oslepla przy takiej dlubaninie. Od czasu do czasu cos malego, prostego sobie wyhaftuje ale i wtedy mam klopoty i musze na nos wsadzac okulary +2 do czytania,a pozniej to znowu oczy bola i w kolko to samo.
    Moze z tym wieksza przyjemnoscia i zachwytem ogladam Twoje wspanialosci, bo to juz chyba nie haft, to juz haftowany artyzm...sliczne, pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity haft, niczym pedzlem malowany.
    Podziwiam wytrwalosc i fach w reku.
    Wlosy robia niesamowite wrazenie, a caly obraz nawet nie mysle jak pieknie bedzie wygladal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaglądam regularnie nawet jak nie zostawiam komentarza. Po prostu mój słownik jest zbyt ubogi żeby nie powtarzać się w zachwytach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) @Trzpiot ja mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróżka już wygląda fascynująco !!!
    Już nie mogę się doczekać efektu końcowego ;-)
    Wielki szacunek za kunsz i wytrwałość w pracy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! Efekt końcowy na pewno będzie wspaniały :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaaardzo interesująca ! Koraliki sprawią, ze jeszcze bardziej będzie niezwykła...

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadasz dar od Stwórcy tworzenia pięknych rzeczy. Ja mogę tylko podziwiać no i zazdrościć ;) Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity, fantastyczny, poruszający i przyciągający spojrzenie haft!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak można by do ciebie nie zaglądać, kiedy takie cacuszka pokazujesz....które cieszą oko.. są takie precyzyjnie wykonywane.... Wanda

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się Pani zapowiada... :)

    OdpowiedzUsuń