poniedziałek, 6 września 2010

Buciki



W ramach przenosin poprzedniego bloga i chęci zrobienia nowych zdjęć bucikom, które dość dawno zostały wykonane i obfocone odkurzam ten temat. Buciki to nieodłączny atrybut damy więc bardzo zainteresowana jestem tematem i powstały małe obrazeczki z bucikami, miałam wielką przyjemność w wyszywaniu detali, obrazki te uzupełniają kolekcję dam w buduarowym przedpokoju. Można chyba mieć takie fanaberie aby mieć buduarowy przedpokój nieprawdaż?








To jeszcze nie koniec na tym, powstała poduszeczka na igły która spełnia główną rolę w dekoracji mojego kuferka na nici, niby mały hafcik ale ile detali i złota nitka, troszkę pracy w to włożyłam ale ta poduszeczka jest moją ulubioną.




Ja wiem że teraz w modzie są jednokolorowe hafty , wszystko w bielach i czerni, nie mniej jednak ja nadal rozkochana jestem w kolorach i uwielbiam te wszystkie dodatki na hafcie, pozostanę więc w klimatach buduarowych.

24 komentarze:

  1. Prekrasni radovi, bravoo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Istne cuda !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki śliczne.
    Ja chyba też należę do zwolenników koloru, bo nawet jak sięgam po schemat mono, to nitka do tego cieniowana, żeby nie było takie jednorodne ;o)
    Cóż takie mam zboczenie, ze lubię cienie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczka rzeczywiście rewelacyjna, wyróżnia się szczególną elegancją :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękności! Też mam dużo wzorów bucików, nawet parę z tych. Aż żal, że takich nie zrobiłam.
    Mam dwie szpileczki, ale to nie ta epoka.
    A w tych Twoich jest magia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna kolekcja bucikow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet jak zdarza mi się coś wyszyć jednym kolorem to nigdy czarnym....a buciki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kolekcja , oglądając kolejne posty coraz bardziej żałuję,że nie umiem haftować

    OdpowiedzUsuń
  9. A skad wzielas takie piekne wzory ? Widzialam wlasnie w gazecie poduche na sofe, cala w "bucikach", a ze corce ogromnie sie spodobala, postanowilam taka jej wlasnie uszyc i wyszyc...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie w tym tkwi urok tych hafcików...w tych misternie wyszytych detalach. Ech, cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności, imponującą kolekcję stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można by rzec...koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buciki. No no niezła kolekcja. Tylko pozazdrościć .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te butki,taka nietypowa kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do zabawy w "Lubię"
    pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle efektowna kolekcja :)
    Pozdrawiam Cię Asiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja Droga Jaśmin,patrzę na te "atrybuty damy" ;-),którymi pozwalasz cieszyc oczy i doszłam do wniosku,że my obie w poprzednim wcieleniu musiałyśmy byc jakimiś wielkimi damami! :-) , bo obie nad życie kochamy buty,torebki i "kapalusze"!!! Mnie jeszcze bardzo "kręcą" koronkowe rękawiczki-co Ty na to??? ;-) Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie dziękuję.
    Olqa n ie widzę przeszkody abyś zaczęła wyszywać , tym bardziej że podstawy akurat pokazuję.
    Savannach proś o konkretne wzory a otrzymasz.
    Migoshia już się bawiłam o post niżej ale dziękuję za zaproszenie.
    Maju na pewno masz rację i chyba przyzwyczajone do przepychu nasze dusze za nim tęsknią, ja w każdym bądź razie błękitną krew mam bynajmniej z nazwiska panieńskiego,Krzeszowska to była baronowa w "Lalce", nie ma się co szczycić takim pokrewieństwem ale coś w tym jest, hi,hi

    OdpowiedzUsuń
  19. co tam moda, najważniejsze co się tobie podoba:)
    Pomysł na przedpokój wspaniały!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne są Twoje haftowane pantofelki:DDD
    Jak zwykle u Ciebie misterna robota, te wszystkie obszycia i detale , bajeczne po prostu:)))
    Pozdrawiam ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestes......... niesamowita ,
    te pantofelki sa ...........
    zabrakło mi słów
    WOW !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te haftowane pantofelki są urocze. Nigdy nie próbowałam jeszcze haftować na tkaninie o tak zdecydowanych kolorach - muszę spróbować. Myślę, że dobrze dobrane tło świetnie wydobywa i podkreśla urodę haftu - Ty osiągnęłaś ten efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne hafciki, a te buciki, cudo po prostu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń