poniedziałek, 22 marca 2010

Ej, przeleciał ptaszek...


.........kalinowy lasek i usiadł u mnie na półce. A tak naprawdę to powstał dzisiejszej nocy na moim dyżurze. Wzór kiedyś podglądnęłam na jakimś blogu ale już nie pamiętam gdzie, miałam filc w płatkach z którym nie wiedziałam co zrobić , zwłaszcza z tym pomarańczem, jak zamawiałam myślałam że to inny kolor, kawałeczek nici, kilka koralików i jest. I ja też mam swój drób, do tej pory tylko zazdrościłam wszystkich ptaszków, gąsek itp na waszych blogach, bardzo to nieładnie i najlepsze rozwiązanie samemu coś zrobić, O! Przy okazji przypomniałam sobie ścieg inny niż krzyżykowy.


Mój drób , a właściwie to chyba kształtem gołębia przypomina, zresztą to gołąb chyba też drób, oj tam nie znam się na tym, więc ten drób jest krasiwy i to bardzo,  drugie ujęcie  z tego tytułu jest na ludowo. Nawet mam świeże szczypy z odpustu ,widać je na zdjęciu, mama kupiła i podarowała mi i Miśkowi. Oj mam taki sentyment do szczyp z dzieciństwa, mama o tym wie,  taki żarcik z jej strony, najlepsze to czekoladowe i waniliowe, polecam, oczywiście tym co słodkości lubią.


19 komentarzy:

  1. ptasior kapitalny :) sama z zazdroscia spogladam na wszysktie ptoki dominujace na blogach ostatnio, ale cos sama sie za nie wziac nie moge :) to te cukierki nazywaja sie szczypy? zawsze na nie skladam zamowienie w sierpniu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten Twoj ptaszek,nie widzialam jeszcze tak orginalnego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszyna z niego cudna! Bardzo sympatyczny i w wiosennych barwach:) Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gołębia do drobiu myślę iż spokojnie można zaliczyć.Ptica fajowa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu ptica-gołąb jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ptaszek, trochę klimat folk i etno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny i jak zwykle u CIiebie niezwykle oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny drób :) a kolor bardzo ożywczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny ptaszek a szczypy jadłam w ubiegłym roku po raz pierwszy aaaaaaaleeeee słoooooodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ptaszek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ptaszek !!, a takich słodkości nigdy nie jadłam,ciekawa jestem jak smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszek śliczny, bardzo kolorowy i wesoły, trochę ludowy wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  13. No drób na blogach ostatnio króluje, ale ja zazdroszczę właśnie tego Twojego gołebia, jest poporstu fenomenalny i taki ....radosny.
    Jak zwykle świetna robota.

    OdpowiedzUsuń